Nu știu cum s-a întâmplat, dar deja a trecut jumătate din anul ăsta. Pandemia m-a făcut să simt că timpul a trecut și mai repede pentru că am făcut mult mai puține lucruri decât mi-am propus. Poate și tu simți la fel.
Schimbările în eCommerce nu au încetat însă să apară.
Ți-am pregătit o listă cu cele mai interesante lucruri care schimbă shoppingul online și piața de eCommerce din România (și nu numai).
- Facebook lansează Shops
- 57% din europeni fac mai mult shopping online decât au făcut-o vreodată
- eMag deschide primul showroom în afara țării în Budapesta
- COVID-19 a accelerat dezvoltarea eCommerce-ului în SUA cu 4-6 ani
- Elefant.ro își face marketplace
- Retailerul online de telefoane second-hand, Flip.ro, a strâns 250.000 de euro (tura a doua de investiție)
- FOREVER 21 își relansează magazinele online în Europa
- Inditex (proprietarul Zara, Massimo Dutti, Bershka) închide 1,200 magazine și investește miliarde în eCommerce
- Uber Eats a plecat din România
- eMag lansează Genius, un abonament de livrări gratuite nelimitate
- 13 milioane de latino-americani au cumpărat online pentru prima dată în pandemie
- 10% creștere a piaței de eCommerce din Germania
- 11,4% creștere a eCommecre-ului în Franța prognozată pe 2020
- În Turcia, creșterea e de 39%
- Walmart face parteneriat cu Shopify pentru extinderea comerțului online
- Carrefour lansează marketplace în Franța
- Supermarketurile online cresc în UK cu 33%
- Auchan livrează comenzile online a doua zi în București
Am enumerat doar o parte din schimbările din eCommerce apărute în ultimele 6 luni.
Cert este că lumea comandă mult mai mult online, chiar și cei care nu au făcut-o deloc până acum.
Rata de creștere a comerțului online a fost accelerată de pandemie, în România și în lume.
Trăim timpuri cel puțin interesante.
Pe joia viitoare!